- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.auAia7LE.dpuf گاهك: مرا دو چشم به راه٬ دو گوش بر پيغام

یکشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۹

مرا دو چشم به راه٬ دو گوش بر پيغام

دلم مي‌خواهد كسي از راه برسد٬ نگاه تحسين‌آميزي به من بيندازد٬ دستي بر پشتم بزند و بگويد: آفرين پسرجان! راه خوبي را در پيش گرفته‌اي!

دلم مي‌خواهد كسي بيايد و از راه نرسيده گوشم را بگيرد و بپيچاند. بعد بد و بيراهي نثارم كند و دست آخر هم بگويد: تو معلوم است داري چه غلطي مي‌كني؟؟ اصلا مي‌داني اين راه كه داري مي‌روي به چه تركستاني است؟ بر سر چه داري وقتت را٬ زندگي‌ات را تلف مي‌كني؟ آب در هاون ميكوبي كه چه؟

دلم مي‌خواهد كسي از راه برسد٬ با قلم و كاغذي در دست. خسته نباشيد بگويد و كاغذش را نشانم دهد كه: من راهي را كه آمده‌اي و راهي را كه در پيش گرفته‌اي٬ هر دو را به دقت بررسي كرده‌ام. به نظرم در جاهايي اشكالاتي وجود دارد كه بايد اصلاحشان كني.

دلم مي‌خواهد كسي سر راهم سبز شود و بگويد: پسر! تو معركه‌اي!

دلم مي‌خواهد كسي نگاه عاقل اندر سفيه به من بيندازد و بگويد: مخت تاب برداشته است.

دلم مي‌خواهد كسي بيايد و نه تأييد و نه ردم كند. بگويد: بيا برويم چايي و قلياني بزنيم. همان‌جا درباره‌اش مفصل صحبت مي‌كنيم.

دلم مي‌خواهد كسي بيايد و چيزي بگويد.

۱ نظر:

  1. دلم مي‌خواهد كسي بيايد و نه تأييد و نه ردم كند. بگويد: بيا برويم چايي و قلياني بزنيم. همان‌جا درباره‌اش مفصل صحبت مي‌كنيم.

    دلم مي‌خواهد كسي بيايد و چيزي بگويد.

    پاسخحذف