- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.auAia7LE.dpuf گاهك: آب طلا

پنجشنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۸۹

آب طلا

در فرودگاه زوريخ يك بطري نيم ليتري آب‌معدني را به 5 فرانك سوييس خريدم. دزدِ سرِ گردنه كه مي‌گويند مگر چيست؟

يادم آمد در بابل هر بستة 6تايي آب معدني را از سوپر حسين مي‌خريديم 1500 تومان. بطري‌هاي آب معدني كه يك و نيم ليتري باشد٬ شش‌تايش مي‌شود 9 ليتر. با احتساب 1500 تومان براي 9 ليتر٬ قيمت آب معدني را در بابل به دست مي‌دهد كه مي‌شود از قرار هر ليتر 166.66 تومان.

5 فرانك سوييس يعني 4610 تومان (اين هم سندش). 4610 تومان براي نيم ليتر يعني 9220 تومان براي هر ليتر كه مي‌شود قيمت هر ليتر آب‌معدني در فرودگاه زوريخ.

قيمت يك ليتر آب‌معدني در فرودگاه زوريخ 55 برابر قيمت يك ليتر آب‌معدني در سوپر حسين بابل است. بيچاره حسين كه نمي‌داند چه آتشي به مال خود زده است و چه در غلتاني را دارد مفت به خورد خلق‌الله مي‌دهد.


پ.ن. در وينِ زيبا هستم. مهم نيست كه بار چندم است. هيچ چيزي از زيبايي‌هاي اين شهر كم نمي‌كند٬ حتي ديدار‌هاي چندباره.

۲ نظر:

  1. سلام
    در ابتدا عیدت مبارک برنگشتین بهار نارنج ؟؟؟
    اردیبهشت باش بهارا امان نمی دن من 3 اردیبهشت نبودم دلم گرفته براش
    قرض(حالا بماند با ق یا غ)
    اینجا که من هستم بسته به نوع آب که چقدر مثلا اکسیژن داره از 240 تومان هست تا 900 شایدم بالاتر.
    خلاصه دم آلپ خوش بگذره
    یا حق
    فریاد خاموش

    پاسخحذف
  2. نه!!!
    یعنی هنوز انقدر باکلاس نشدی که راضی نکنت؟؟!!!

    پاسخحذف